محصولات شیگلم

۴ مطلب در دی ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

3ترفندهای زیبایی قدیمی که نباید انجام دهید

 

[caption id="attachment_816" align="aligncenter" width="846"]3ترفندهای زیبایی قدیمی که نباید انجام دهید 3ترفندهای زیبایی قدیمی که نباید انجام دهید[/caption]

در کنار راهکارهایی که در گذشته برای حفظ زیبایی ارائه شده و هنوز هم مؤثرند، توصیه‌هایی نیز وجود دارد که امروزه بهتر است اجرا نشوند. در زیر سه نمونه از این توصیه‌ها را مشاهده می‌کنید:

۱. شانه زدن مو

در دوران گذشته، پیشنهاد می‌شد که روزانه حداقل صد بار موهای خود را شانه زنید. به عبارت دیگر، هنگام شانه زدن مو، باید حداقل صد بار برس را روی سر حرکت دهید. اما امروزه توصیه می‌شود این کار را به طور کلی انجام ندهید. اگرچه می‌توانید موهای خود را شانه بزنید، اما این کار را به شدت نکنید، مگر اینکه بخواهید موها را حالت دهید یا گره‌های آن را باز کنید. همچنین حتماً در حین شانه زدن، این کار را با دقت و آرامش انجام دهید تا به موها صدمه نرسانید و موخوره ایجاد نشود.

۲. استفاده از رژلب‌های پررنگ

در گذشته، یکی از ترفندهای زیبایی محبوب برای بزرگ کردن لب‌ها، استفاده از رژلب‌های پررنگ بود. پیشنهاد می‌شد که از رژلب‌هایی با رنگ‌های پررنگ استفاده کرده و حتماً با مداد لب دور لب را مشخص کنید. اما امروزه هیچکس از خط لب پررنگ‌تر از رژلب استفاده نمی‌کند و بیشتر افراد به رنگ‌های نود و ملایم ترجیح می‌دهند.

۳. استفاده از مداد ابرو

در گذشته، مداد ابرو برای پررنگ کردن ابروها به‌کار می‌رفت. این ترفند زیبایی با استفاده از مداد، شکل ابروهای دلخواه را روی صورت نقاشی می‌کرد که ممکن بود ظاهر ناجذابی به وجود بیاورد. اما اکنون توصیه می‌شود که از مداد ابرو، سایه‌ی ابرو یا ژل‌های مخصوص استفاده کنید و فقط قسمت‌های خالی ابرو را با کشیدن تارهای ریز ابرو پر کنید."

[caption id="attachment_815" align="aligncenter" width="901"]3ترفندهای زیبایی قدیمی که نباید انجام دهید 3ترفندهای زیبایی قدیمی که نباید انجام دهید[/caption]

  • محسن راجع
  • ۰
  • ۰

زیبایی به سبک قدیمی: بازگشت به ترفندهای آرایش و مراقبت از پوست گذشته

زیبایی به سبک قدیمی زیبایی به سبک قدیمی[/caption]

زیبایی همواره یکی از مسائل مهم در زندگی انسان‌ها بوده است و ترفندهای زیبایی قدیمی نشان می‌دهد که انسان‌ها همیشه به دنبال راهکارهایی برای زیباتر شدن بوده‌اند. در این مقاله، به ۱۰ ترفند زیبایی قدیمی که هنوز هم مؤثر هستند، پرداخته خواهد شد.

۱. سفید کردن دندان با جوش شیرین

قبل از اختراع خمیردندان‌های سفیدکننده و روش‌های مدرن، افراد از جوش شیرین برای سفید کردن دندان‌ها استفاده می‌کردند. برای این منظور، یک قاشق چای‌خوری جوش شیرین را با چند قطره آب ترکیب کرده و خمیری شبیه خمیردندان تهیه می‌کردند. سپس با این خمیر دندان‌های خود را تمیز می‌کردند و برای بوی خوب، ممکن بود یک قطره روغن نعناع فلفلی اضافه کنند. این کار را دو تا سه بار در هفته پس از مسواک زدن انجام می‌دادند.

۲. نرم کردن مو با روغن زیتون

در گذشته، به جای نرم‌کننده‌های مو مدرن، از روغن زیتون برای نرم کردن موها استفاده می‌شد. بعد از شستن موها و هنوز که موها کمی نم دارند، دست‌ها را به مقدار کمی روغن زیتون آغشته کرده و آن را روی ساقه‌ها و نوک موها مالش می‌دادند. این کار باعث حفظ رطوبت موها می‌شد و می‌توانست بدون نیاز به آبکشی انجام شود.

۳. روش‌های فر کردن موها با تکه پارچه‌های کهنه

در دورانی که اتوی مو و ابزارهای حالت‌دهنده مو وجود نداشت، زنان از روش‌های خلاقانه‌ای برای فر کردن موهای خود استفاده می‌کردند. یکی از این روش‌ها، استفاده از تکه پارچه‌های کهنه بود. موهای خود را دور این پارچه‌ها می‌پیچیدند و یک شب تا صبح به همان حالت رها می‌کردند. این کار باعث ایجاد حالت فر در موها می‌شد. امروز هم می‌توان با استفاده از روش‌های مشابه بدون نیاز به حرارت، موهای خود را فر کرد.

۴. آرایش ساده و محدود

آرایش زنان در گذشته به سادگی‌ها محدود بود و اغلب به رژلب، ریمل یا خط چشم محدود می‌شد. زیبایی آن‌ها به وسیله این آرایش‌های محدود نشان داده می‌شد. امروز نیز می‌توان با محدود کردن میزان آرایش، زیبایی طبیعی خود را بیشتر به نمایش گذاشت.

۵. لایه‌برداری پوست با شکر و نمک

لایه‌برداری پوست یکی از مراحل مهم در حفظ پوست تمیز و زیباست. در گذشته از دانه‌های شکر و نمک برای لایه‌برداری پوست استفاده می‌شد. این روش باعث پاک شدن پوست و حفظ نرمی و شادابی آن می‌شد.

۶. کاهش پف صورت با آب یخ

استفاده از آب یخ برای کاهش پف صورت در زمان‌های قدیم بسیار معمول بوده است. آب یخ به‌خصوص در نواحی اطراف چشم‌ها مؤثر بوده و می‌توانست منافذ پوست را تنگ‌تر کند.

۷. حفاظت طبیعی از پوست در برابر آفتاب

در گذشته، زنان از چترهای آفتاب برای حفاظت از پوست در مقابل تابش آفتاب استفاده می‌کردند. امروز نیز استفاده از کرم‌های ضدآفتاب به‌عنوان روشی مدرن برای حفاظت از پوست در برابر آفتاب توصیه می‌شود.

۸. شست‌وشوی صورت با صابون ملایم

در زمان‌های قدیم، افراد از محصولات آرایشی به‌طور محدود استفاده می‌کردند. شست‌وشوی صورت با صابون‌های ملایم به عنوان یک روش ساده و مؤثر برای حفظ پوست تمیز و سالم بود.

۹. استفاده از وازلین برای نرمی لب

وازلین یکی از محصولات محبوب در گذشته برای حفظ نرمی لب‌ها بود. استفاده از وازلین شب و صبح بر روی لب‌ها به عنوان روشی ساده و مؤثر برای حفظ رطوبت و نرمی لب‌ها بود.

۱۰. پاکسازی آرایش با روغن زیتون

استفاده از روغن زیتون برای پاکسازی آرایش یکی از روش‌های قدیمی برای حفظ رطوبت پوست بود. روغن زیتون حاوی آنتی‌اکسیدان و ویتامین‌های مفیدی است که به سلامت و شادابی پوست کمک می‌کند.

زیبایی به سبک قدیمی زیبایی به سبک قدیمی[/caption]

  • محسن راجع
  • ۰
  • ۰

شرکت استی لادر، تولیدکننده و عرضه‌کننده محصولات آرایشی، مراقبت‌های پوستی، عطر و مراقبت از موی چند ملیتی و مستقر در نیویورک، سابقه‌ای دیرین در صنعت زیبایی دارد. شروع به کار این شرکت به سال 1946 بازمی‌گردد هنگامی که استی و جوزف لادر با چهار محصول ابتدایی به بازار ورود کردند و مسیر خود را به سوی موفقیت آغاز نمودند. با افتتاح اولین حساب خود در ساکس فیفت اونیو، آن‌ها پایه‌ای برای توسعه و تبدیل شدن به نامی شناخته شده در سراسر دنیا را ایجاد کردند.

با گذر زمان، استی لادر فعالیت‌های بین‌المللی خود را توسعه داد و شاخه‌ای در لندن و هنگ کنگ افتتاح کرد. این شرکت در سال 1964 با معرفی خط محصولات Aramis، وارد عرصه محصولات آرایشی و عطری مردانه شد و بازاری جدید را هدف قرار داد. افتخارات این شرکت شامل شناخته شدن استی لادر به عنوان یکی از ده زن برجسته در تجارت در ایالات متحده و دریافت جوایز بسیاری بود.

پیدایش Clinique در سال 1967، بر اساس اصول آلرژی‌زدایی و عدم استفاده از عطر، نقطه عطفی در تاریخچه استی لادر به شمار می‌رود. این برند با ارائه محصولاتی برای مردان، جایگاه منحصر به فردی در بازار به دست آورد. سپس، با گسترش فعالیت‌ها به اتحاد جماهیر شوروی در دهه 1980، استی لادر جای پایی جهانی‌تر برداشت.

رشد چشمگیر در دهه 1990 با افزودن برندهای جدید به مجموعه شرکت و عقد قراردادهای مجوز با طراحان برجسته مد همگام بود. برند Origins نیز با شروع فعالیت خود، نماینده تازه‌ای در زمینه سلامتی و سازگاری با محیط زیست به بازار معرفی کرد. این پیش‌روی‌ها نقش مهمی در تبدیل استی لادر از یک کسب‌و‌کار خانوادگی به یک کمپانی عمومی با مدیریت خانوادگی داشتند.

استی لادر اولی کسی بود که لیپ گس و هایلایتر را تولید کرد 

  • محسن راجع
  • ۰
  • ۰

برند مشهور M·A·C، یا Make-Up Art Cosmetics، به عنوان یکی از پیشروان صنعت لوازم آرایشی در آمریکا، از همت و خلاقیت دو شریک به نام‌های فرانک توسکان و فرانک آنجلو در شهر تورنتو در سال 1984 سرچشمه گرفت. با رشد چشمگیر و پیوستن به خانواده بزرگ استی لادر در سال 1996، دفتر اصلی شرکت به مرکزیت کسب و کار پر جنب و جوش نیویورک انتقال یافت.

سیر تکاملی برند MAC:
در دل پرهیب و هیمنه sm aura premier، مرکز خریدی در منطقه جهانی بونیفاسیو در مترو مانیل فیلیپین، فروشگاهی از MAC وجود دارد که میراثی از یک برند تخصصی برای متخصصین حرفه‌ای آرایش است. با این حال، محصولات MAC به سرعت از حرفه‌ای‌ها عبور کرده و به مصرف‌کنندگان در گوشه و کنار جهان دست یافته‌اند. فرانک توسکان یادآوری کرد که اولیه نیاز به این محصولات از سوی مدل‌های حرفه‌ای شکل گرفته بود، که سپس شهرت برند را در میان خویشاوندان و دوستان خود گسترش دادند.

برای تهیه و خرید از تنوع محصولات آرایشی MAC، سایت میلنو  را با یک کلیک مرور کنید.

در دهه نود میلادی، MAC با بیش از صد مرکز فروش در سراسر دنیا، سالانه حدود دویست میلیون دلار درآمد را گزارش می‌داد. با وجود توسعه گسترده بین المللی، تأسیس شعبه‌های جدید و تطبیق خطوط محصولات با استانداردهای هر منطقه، فشار زمانی عمده‌ای روی بنیانگذاران برای طراحی و خلق محصولات جدید وارد شد.

در سال 1994، استی لادر به تصاحب 51٪ از سهام MAC دست یافت و مدیریت عملیاتی را در دست گرفت، در حالی که دو موسس همچنان بر جنبه‌های خلاقانه سرپرستی می‌کردند.

متأسفانه، فرانک آنجلو در سال 1997 میلادی در طی یک عمل جراحی و در 49 سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت. استی لادر تصاحب خود را در سال 1998 کامل کرد و کمی پس از آن فرانک توسکان نیز سهام خود را فروخت و در انتهای همان سال از شرکت کناره‌گیری کرد.

امروزه، MAC با برخورداری از گردش مالی سالانه بیش از یک میلیارد دلار و بیش از 500 فروشگاه مستقل، که حدود 30 مورد از آنها در فرانسه قرار دارند، به عنوان یکی از سه برند برتر آرایشی در سطح جهانی شناخته شده است. این فروشگاه‌ها تحت مدیریت متخصصان و هنرمندان ارشد آرایشی فعالیت می‌کنند. برند MAC به عنوان تأمین‌کننده معتبر و رسمی محصولات آرایشی برای صنعت سینما مطرح است، به طوری که محبوب‌ترین محصولاتش شامل کرم پودر Studio Fix Fluid و رژلب‌های فول و مینی اندازه اش می‌شود که همگی از طریق اکسیژن شاپ قابل مشاهده و خریداری هستند.

در سپتامبر 2012، MAC با همکاری بنیاد Selena Quintanilla Perez, مجموعه “MAC Selena” را در هند رونمایی کرد. سوزت کوینتانیلا، خواهر سلنا، به شکل نزدیکی با MAC همکاری کرد تا مجموعه‌ای ایجاد شود که واقعاً نمایانگر شخصیت و اسطوره سلنا باشد. این مجموعه تقریباً در چند ساعت نه تنها در فروشگاه‌های MAC، بلکه در خرده فروشان دیگری که مجموعه را به فروش می‌رساندند مثل Nordstrom, Bloomingdales و Macy’s به فروش رفت.

طرفداران برای به دست آوردن این مجموعه، ساعت‌ها در صف ایستادند، ولی برخی بدون موفقیت به خانه برگشتند. به دلیل استقبال بی‌سابقه از این مجموعه، مک در دسامبر 2016 مجموعه را دوباره موجود کرد. این همکاری پس از وفات با مک به عنوان پرفروش‌ترین مجموعه همکاری با سلبریتی‌ها در تاریخ صنعت آرایشی شناخته شده است.

خرید محصولات شیگلم در ایران 

  • محسن راجع